| Forfatter |
Besked |
KGC
Site Admin

Indmeldt: 16. feb 2007 Indlæg: 357 Geografisk sted: Sjælland, Værløse |
|
Gamerforum Emails |
|
Det er nu muligt at få sin egen email hos Gamerforum.dk
Det eneste det kræver er at du skriver den email adresse som du vil MODTAGE emails på. Du får så en virtuel email adresse som sender alt hvad der bliver sendt til den, videre til din valgte email adresse.
Det er derfor IKKE en rigtig email adresse med Inbox og mulighed for at sende emails fra. Du kan KUN modtage emails herfra.
Til gengæld er det gratis, og der er ingen begrænsning på antallet af email adresser.
Din email kommer til at se sådan her ud, selvfølgelig med dit EGET valg af brugernavn:
KGC@Gamerforum.tk
 |
 |
Så hvis du er interesseret, så skriv en Private Message til mig her på forummet, sådan her:
Titel:
Gamerforum Email
Tekst:
Jeg ønsker at have brugernavnet "#".
Jeg ønsker at emails skal sendes til følgende adresse "#".
|
| Fre jul 25, 2008 13:01 |
|
 |
Black_Angel
Site Admin

Indmeldt: 24. aug 2007 Indlæg: 608 Geografisk sted: Midtjylland Danmark |
|
|
|
Fedt alternativ til den GamerForum.dk konti vi allerede har, hvis man har en god mail i forvejen. jeg vil da benytte mig af den 
| Fre jul 25, 2008 13:04 |
|
 |
|
|
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|
|
|